Gra RPG Dzikie Pola w 2a

Koniec roku szkolnego już niedługo. Klasa 2a postanowiła podsumować spotkania z XVII wiekiem podczas gry fabularnej RPG „Dzikie Pola”.
☝️Wcieliliśmy się w XVII wiecznych mieszkańców IRP. Po spotkaniu w starej karczmie na odległym Podolu, przy wybornym jadle i napitku podjęliśmy pierwsze decyzje. Jak zareagowalibyśmy na przybycie nieznanego gościa?
Każda grupa realizowała inne przygody (atak Siedmiogrodzian, porwanie młodej panny, wyprawa na Moskwę, zajazd).
Podczas gry zrozumieliśmy, że nasi przodkowie niczym od nas się nie różnili: też chcieli kochać, bawić się i żyć w wolności.
Niespodziewanymi talentami narracyjnymi okazali się mistrzowie gry Gabriela Kubik i Joachim Matuszczak-gratulujemy. A po lekcji, w Sali 221 zostały wizerunki głównych bohaterów